X

Logowanie



Zapomiałaś/eś hasła? Przejdź do procedury resetującej.

List do AI w sprawie poezji

Wiersz Miesiąca 0
wolny
2025-02-09 08:48
Szanowna AI,
pragnę ci donieść,
że wiersz, choćby doskonały,
którego nie stworzył
żywy człowiek,
jest dla mnie niczym piwo
bez goryczki
albo Missisipi bez parostatków,
a precyzyjny układ słów
nie wystarczy,
bym mógł ci zaufać,
bo po jego drugiej stronie,
zamiast twarzy,
chociażby wrednej,
jest ciąg martwych procesorów,
więc jeśli kiedyś będziesz
w sąsiedztwie,
pamiętaj, że moje serce
jest dla ciebie zamknięte,
jak Sezam,
do którego nawet ty
nie odkryjesz
hasła,
a co do twoich wierszy,
to proponuję,
byś je sobie wsadziła
w wirtualną
dupę.


autor
Jesteś Premium.
Dziękujemy!

Ocena wiersza

Wiersz został oceniony
17 razy
Treść

6
13
5
0
4
3
3
0
2
0
1
1
0
0
Warsztat

6
0
5
13
4
3
3
0
2
0
1
1
0
0

Zaloguj się, aby móc dodać ocenę wiersza.





Komentarze

Kolor wiersza: zielony


Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.


Afrodyta<sup>(*)</sup>
Afrodyta(*)
2025-04-06
Trafiłeś w sedno, szczególnie, jeśli chodzi o zaufanie, o którym mowa w wierszu. A "wirtualna dupa" , nawet jeśli doskonała, a może właśnie dlatego, nadaje się doskonale, do skorzystanie z propozycji podmiotu lirycznego. Pozdrawiam z uśmiechem.


Kornel Passer
2025-04-07
Dzięki. Pozdrawiam serdecznie:)

Osiaki1
Osiaki1
2025-03-04
Zrobiłeś mi dzień. 🙂🙂


Kornel Passer
2025-04-07
Dzięki za wpis. Pozdrawiam:)

Kaskader składni i mieszacz desygnatów<sup>(*)</sup>
W pewnym momencie, czyli dzisiejszym choćby;
możemy zauważyć przerwany duskurs międzyepokowy
— a to dlatego, że żyjemy w czasach 'Techne'

Kwestia czasu, Kornelu...
gazety nie będą nawet makulaturą.

Pozdrawiam cię serdecznie


Kornel Passer
2025-02-28
p.s. Jednym z produktów tych wspaniałych czasów jest "wikipedyczna" wiedza o kulturze i sztuce coraz częściej spotykana wśród "ludzi kulturalnych"...

Kornel Passer
2025-02-28
Mam pełną świadomość w jakich czasach żyję i mam też dość precyzyjny stosunek do tych czasów... O szkodliwości AI w różnych dziedzinach ukazują się coraz ciekawsze opracowania i to pomimo jej użyteczności w pewnych obszarach ... Pozdrawiam i dziękuję za wpis :)

Gminny Poeta
Gminny Poeta
2025-02-11
A wystarczy że ktoś podszyje sie pod AI i niestety będziesz klęczał i śpiewał pochwalne pieśni. A mówili mi kiedyś że wiersz jest dobry albo zły. To trochę tak jakbyś się obraził na Barcelonę że za dobrze gra w piłkę. Choć z drugiej strony to bardziej podobne jest do skutków jakie za sobą niesie ideologia Gender , a mianowicie walki facetów z kobietami w boksie. Nagadałeś temu AI i pewnie się obrazi i nie daj Bóg coś sobie zrobi. Ale po prawdzie to krzyk Don Kichota gdy zobaczył wiatraki. Sami sobie to zgotowaliśmy. Gdy budowaliśmy maszyny które zastępowały nasze mięśnie było super ale jeśli zastąpią naszą głowę to nasz byt straci sens. Pozdrawiam z uśmiechem:)))


Kornel Passer
2025-02-12
Istota wypowiedzi o AI zawartej w wierszu jest zwarta w mojej drugiej odpowiedzi na komentarz Anuk, więc proszę abyś tam zerknął, bo nie chciałbym tego tu powtarzać . Pozdrawiam i dziękuję za komentarz z refleksją.

Anuk
Anuk
2025-02-10
Dobry wieczór Kornelu, ciekawy temat poruszyłeś. Jakiś czas temu również chciałam sprawdzić AI w temacie twórczości. Poprosiłam o napisanie wiersza o miłości. Był poprawny, to fakt, ale brakowało w nim lekkości. AI jest tak samo ciekawa, co przerażająca. Ostatnio dyskutowaliśmy na ten temat w kontekście wampiryzmu twórczego. Są już podobno programy do rozpoznawania treści pisanych przez AI. Nie wyobrażam sobie, aby AI miało mi odebrać radość tworzenia, możliwość ubrania w słowa emocji i uczuć, które ja przeżywam, przejmuję od innych osób, które w takim, czy innym momencie spotykam na mojej drodze... Podpisuję się pod puentą :) Pozdrawiam wieczorowo 🌸


Anuk
2025-02-12
Dzień dobry Kornelu, to prawda. W wielu aspektach nas AI będzie wyręczać, ale miękkie kompetencje pozostają poza jej zasięgiem :) Dobrego dnia (u mnie dziś słońce świeci więc jest pięknie) ☀🌸

Kornel Passer
2025-02-12
Należy założyć, że AI będzie się dalej rozwijała i wkrótce wiersze produkowane przez AI będą technicznie nie do odróżnienia bez zastosowania specjalistycznych programów, dlatego walka z AI w tym zakresie jest pozbawiona sensu. Te realia dostrzega peel mojego wiersza, wskazując na to, co w poezji wykracza poza warstwę słowno-techniczną, a co stanowi jej najbardziej "ludzki" aspekt, a mianowicie interpersonalna relację autor-czytelnik. To tym właśnie zakresie AI nie ma nam ludziom nic do zaoferowania. Pozdrawiam serdecznie:)

Anuk
2025-02-11
Dzień dobry Kornelu, to prawda sporo się tu pozmieniało. Przybyło wiele nowych twarzy. Cieszy mnie Twoja obecność i możliwość wymiany myśli :) Podpisuję się pod każdym słowem z Twojej poniższej wypowiedzi. Poprawność AI w trzymaniu się wytycznych jest imponująca (w końcu ma do dyspozycji całkiem potężną "bibliotekę", pełną treści, które kiedyś ktoś stworzył). Jednakże nie mogę oprzeć się wrażeniu, że to odtwórcze. Próbowałam "walczyć" z AI na innym polu. Poprosiłam o stworzenie konkretnej grafiki, dałam wsad merytoryczny i tu niestety zawiodła. Poddałam się po pół godzinie gdy z uporem przekręcała słowa. Nie dała rady. Pozdrawiam ciepło, dobrego dnia ☀

Kornel Passer
2025-02-11
Witaj! Widok Twojego wpisu przypomina mi stare dobre czasy na TW. Wydaje mi się, że jest jednak jakiś rodzaj wierszy dla AI nie do podrobienia. Są to moim zdaniem wiersze zawierające jakąś kreatywną, oryginalną i skonkretyzowaną odautorską wypowiedź, która zawiera przesłanie dające się wyartykułować w języku dyskursu. AI z łatwością pisze wiersze na zadany ogólny temat np miłość, w żądanej formie literackiej. Pozdrawiam:)

Monika Larn
Monika Larn
2025-02-10
Oczywiście, że czegoś brakuje w takiej sztucznej poezji, ale coraz trudniej to rozpoznać. Był kiedyś wiersz ABXa "Pół na pół", ale przy okazji chęci zacytowania go odkryłam, że ABXa z nami nie ma.... Wracając do tego wiersza, był to dialog Autora z AI i bardzo trudno było rozpoznać, co jest czym i kto co powiedział. Wszystko zależy od zadanych pytań, celów oraz od samych algorytmów. Ostatnio również Kaskader składni pokusił się o pewnego rodzaju kontynuację naszych rozważań na temat AI, więc temat się kręci :) Odnośnie Twojego listu oraz wypowiedzi poniżej, to odnoszę wrażenie, że bardzo trudno będzie nam rozpoznać dobrze napisane przez AI wiersze, częściowo dlatego, że zazwyczaj są lepsze technicznie niż przeciętne wiersze na różnych portalach. A co do emocji i duszy, cóż, to kwestia odbioru. Z drugiej strony, ja też nie rozumiem po co poeta, czy szerzej autor, miałby posiłkować się AI, przecież chodzi o radość (smutek) tworzenia. No chyba że chodzi o poklask, ale to już inna rzecz. Ogólnie, odbieram AI nie tylko jako zagrożenie, choć w "mojej branży" może generować o wiele gorsze skutki niż w poezji, jakkolwiek by to źle nie zabrzmiało. Ale i wiele dobrego może się wydarzyć...


Monika Larn
2025-02-10
Wszelkie zdobycze nauki mogą być wykorzystane zarówno dobrze jak i źle, jak energia atomowa, z tym że finansowanie nauki jest zawsze związane z po pierwsze władzą (broń, wywiad), po drugie z pieniędzmi. Etyka, moralność, dobro nie napędzają rynku. Nowe leki na potencję sprzedadzą się przecież lepiej niż na malarię. Już nie mówiąc o bardzo zróżnicowanych i trudnych do wynalezienia farmaceutykach przeciw rzadkim nowotworom. AI jest czymś wspaniałym, ale nie wymyśli czegoś czego nie ma. Może za to doprowadzić do tego, że ludzie będą pisać prace dyplomowe, doktorskie, artykuły naukowe, zdawać testy z użyciem AI, pytać o wszystko. I tu pojawia się problem zarówno wiedzy tych osób, jak i wiarygodności AI jako takiej, No i braku prądu.

Kornel Passer
2025-02-10
AI mogłaby być czymś wspaniałym, gdyby była dobrze zarządzana, ale dlaczego niby tak miałoby być, skoro człowiek jaki jest każdy widzi. Wystarczy spojrzeć na zarządzanie energią atomową, a porównanie jej do AI jest zasadne. I tak oto znów wraca refleksja nad poziomem etycznym człowieka, a to znów prowadzi do refleksji na jego duchowością. Nie umiemy jako ludzie wykorzystywać dobrze zdobyczy naukowych, bo przeszkadza nam w tym to, że jesteśmy w dużej części łajdakami, tylko niektórzy dobrze się z tm kryją.

MadziaLena
MadziaLena
2025-02-10
Zgadzam się z Tobą w 100 %. Niestety, wraz z piorunująco szybkim rozwojem i tym "wampirycznym" podbieraniem wszystkiego, włącznie z emotkami na określenie nastrojów - trudno "w internetach" rozróżnić człowieka od AI (na TW rozszyfrowałam kilka ale do końca nigdy pewności nie ma. Pozdrawiam :)


Kornel Passer
2025-02-10
Też wydaje mi się, że niektóre teksty na TW są wspomagane AI , ale konkretne podejrzenia pozostawię sobie do wglądu. Niestety portale internetowe są z założenia narażone na różne patologie przez swoich uczestników. Jeszcze kilka lat temu wydawało mi się na przykład, że ludzie piszący wiersze z samego faktu obcowania z poezją nie będą zdolni do pewnych zachowań na portalach, ale zostałem wyprowadzony z tego błędu, dlatego wszystko jest tu możliwe. Pozdrawiam:)

Izka1<sup>(*)</sup>
Izka1(*)
2025-02-10
Podejmujesz ciekawy temat relacji między człowiekiem a sztuczną inteligencją w kontekście poezji, wyrażasz swoje obawy i nieufność wobec twórczości generowanej przez AI, podkreślając brak "ludzkiego" elementu w takich utworach. To jestbpra da, AI nie ma uczuć i nigdy nie dorówna człowiekowi w ich przekazywaniu. Wiersz jest szczery i emocjonalny, choć momentami dosadny (np. "w wirtualną dupę"). Pozdrawiam


Kornel Passer
2025-02-10
Problem jest w tym, że AI potrafi już teraz nie najgorzej imitować ludzkie uczucia, ale wciąż można to wychwycić. Sądzę, że niedługo nie będzie się udawało już tego zrobić. To oczywiście nie zmienia diagnozy dokonanej przez peela w mimo wierszu, ale zwiększa prawdopodobieństwo padnięcia ofiarą oszustwa.

Izka1<sup>(*)</sup>
2025-02-10
6/5

myszulek
myszulek
2025-02-09
Twój wiersz to jak burza emocji – pełen humoru, ironii i nieoczywistych skojarzeń, które zmuszają do refleksji nad relacją człowiek-technologia. Choć słowa są ostre, to jednak mają w sobie coś pociągającego, jak gorzka prawda, która boli, ale też oczyszcza. Pozdrawiam z uśmiechem!


myszulek
2025-02-09
To fascynujące spostrzeżenie – AI potrafi doskonale odwzorować strukturę, ale esencja przekazu wciąż pozostaje czymś głęboko ludzkim. Może właśnie ten kontrast między techniczną perfekcją a brakiem pełnej głębi stanowi nowy punkt wyjścia do dalszych rozważań o roli sztuki i twórcy?

Kornel Passer
2025-02-09
Jeszcze dodam. Zadałem AI bardzo szczególny temat wiersza, mianowicie kazałem jej napisać wiersz w formie vilanelli, w której miała być wykorzystana twórczość pewnego poety. AI wywiązała się z zadania znakomicie, chociaż moim zdaniem dla wytrawnych znawców literatury byłoby czytelne, że wiersz napisała AI. Przede wszystkim dzięki braku zachowania ciągłości wypowiedzi. Wiersz był "przerywany" w zakresie przesłania i zachodziła dysproporcja pomiędzy przesłaniem, a formą. Precyzyjnie dotrzymana forma kontrastowała z ubogim i banalnym przesłaniem, na jakie wytrawny twórca by sobie nie pozwolił. Tak czy owak, było to dla mnie nie lada przeżycie, które skłoniło mnie do napisania tego wiersza, już drugiego na temat AI.

Kornel Passer
2025-02-09
Cóż, jak już napisałem niżej, puenta jest wyrazem rozpaczy, bo nic realnie nie mogę w tej sprawie zrobić.... Pozdrawiam:)

Eleanor Rigby
Eleanor Rigby
2025-02-09
Dobitna puenta całkowicie słuszna i uzasadniona.
Poezja ma mieć duszę a tej AI nie posiada.
Zgadzam się z przesłaniem wiersza Kornelu.


Kornel Passer
2025-02-09
Tak, to główna różnica, która, wydaje się nigdy nie zaniknie. Wiersz jest zawsze rozmową, a w przypadku wierszy AI, prawdziwy rozmówca jest tylko jeden. Pozdrawiam:)

Moona@
Moona@
2025-02-09
Jasne stanowisko wyrażone w wierszu, które popieram :)
AI przyniesie więcej złego niż dobrego nie tylko w poezji.
Ja jeszcze nie korzystałam z takiej "pomocy" przy tworzeniu i jakoś mnie nie ciągnie.
W szkole jako narzędzie "wspierające" jest obecnie mocno promowane. Ja widzę tu jednak więcej zagrożeń niż korzyści.
Pozdrawiam Kornelu :)


Kornel Passer
2025-02-09
We Włoszech anulowano wyniki egzaminu na pewnym uniwerku, bo studenci korzystali z AI. Jedna z polskich nauczycielek akademickich napisała, że jej studenci nie czytają już książek, lecz rozmawiają o książkach z AI. Efekty są podobno lepsze tylko mózgi bardziej wiotkie. Pozdrawiam:)

Elżbieta
Elżbieta
2025-02-09
Hahaha! Nie mogę się powstrzymać, puenta dała do wiwatu:))
Wiem, że trwają prace mające na celu doskonalenie programów pomagających odróżnić utwory pisane przez Al, od tych oryginalnych. Niby nic nowego, bo takie programu już funkcjonują, ale chyba nie są zbyt precyzyjne. Piszę to przykładzie programów służących do wykrywania kompilacji w pracach naukowych. Analiza pokazywała jaki procent pracy, to cytowanie z innych źródeł. Mam wrażenie, że w twórczości artystycznej zawsze wyżej będzie cenione, to co jest oryginalne, natomiast Al, pomoże to rozpoznać.
Pozdrawiam serdecznie, Kornelu, z wiarą w mądrość człowieka:)⭐


Kornel Passer
2025-02-09
Gdyby ludzie naprawdę mieli odpowiednią mądrość i wrażliwość, to wraz z rozwojem AI poprowadziliby działania ochronne, a tak się nie stało. Wojna na programy trwa, ale to jest właśnie najlepszy dowód na to, że byliśmy głupcami w początkowym okresie rozwoju AI. Już dawne programy szachowe wyposażone były w funkcję celowego popełniania błędów w przypadku gry na odpowiednio niższym poziomie, więc teraz dla AI udać żywego człowieka nie będzie trudno. Być może uda się to jakoś opanować w twórczości artystycznej, ale problem AI w naszej cywilizacji tak naprawdę dopiero się zaczyna. Ja, patrząc na świat, w którym żyję, niestety nie wierzę w mądrość człowieka. Dziękuję i pozdrawiam :)

rzabaprzezrz
rzabaprzezrz
2025-02-09
Zgadzam się w 100%! Poezja to dla mnie przede wszystkim spotkanie z żywym człowiekiem, najlepsza jest poezja wyjęta prosto z trzewi, gdzie myśl spotyka się z myślą, serce z sercem. I tu się z Tobą, Kornelu, spotkałam :) Za to spotkanie niedzielne dziękuję, pozdrawiam serdecznie:)


Kornel Passer
2025-02-09
Serdecznie dziękuję i pozdrawiam:) Oczywiście, że masz rację, co do tematu. Konieczny aspekt wiersza, jakim jest interakcja między autorem i czytającym nie ma, bo nie może mieć miejsca, gdy wiersz "wyskoczył" z AI. To, co rozgrywa się na tych "łączach" jest przecież jednym z podstawowych składników zjawiska zwanego Poezją. :)

Marek Żak
Marek Żak
2025-02-09
Dyskutowaliśmy już o tym. AI pomaga w tworzeniu nowych leków, ale też narkotyków, silniejszych i bardziej uzależniających. Jest narzędziem, pomocą, podobnym do ghoswriterów - wyspecjalizowanych rzemieślników. Zaprogramowana, może napisać wszystko, a twórca może potraktować jako "surowy" twór do nadania ostatecznego kształtu, zgodnego z jego przesłanie, koncepcja. Będzie mu zwyczajnie łatwiej.
Pozdrawiam


Marek Żak
2025-02-09
Nigdy nie korzystałem z AI, ale choćby niejeden kompozytor posługiwał się zdolnymi uczniami przy mniej ważnych częściach (recitativo, czy instrumentacji już napisanych melodii ) a sami skupiali się na najważniejszych fragmentach. W filmie "Kopia mistrza" też jest o tym. Zresztą, nie mam doświadczenia w temacie, więc to tylko przypuszczenia. Pozdrawiam

Kornel Passer
2025-02-09
O AI będziemy zmuszeni do dyskusji jeszcze nie raz. Zauważ, że mój wiersz-list jest zawężony tematycznie do poezji. Mam inne zdanie od Ciebie co do sprawy AI w poezji. Dla mnie 80% wszystkiego tego, co wiążę z poezją zachodzi na etapie pisania wiersza. W czasie procesu pisania, doboru każdego słowa, doświadczaniu materii wiersza umysłem i uczuciem, budowania samoświadomości tematu poruszanego w wierszu, mieści się to, co jest istotą poezji. Być może wiąże się to też z tematyką wierszy, które piszę. Gdybym nie był autorem każdego bez wyjątku słowa w moim wierszu, tylko miałbym "opracowywać temat" lub nadawać mu ostateczny kształt, to by mnie to strasznie nudziło i nie pisałbym w ogóle. Nie rozumiem ludzi, którzy korzystają z AI przy pisaniu i nie jest to kokieteria tylko prawdziwe poczucie niezrozumienia. Cała radość jest w pisaniu właśnie, bo w czym innym? W sławie portalowej? Przecież to żałosne jak duma mrówki niosącej igłę do mrowiska. Pozdrawiam.

Odyseusz62
Odyseusz62
2025-02-09
Nie wiem AI jest mądrzejsza ale na pewno subtelniejsza.
Też niedawno napisałem wierszyk o AI.
Pozdrawiam.


Odyseusz62
2025-02-09
Mój wiersz napisałem właśnie po takim doświadczeniu.
AI cały czas się rozwija w tępie na pewno większym odemnie i to jest najbardziej przerażające.

Kornel Passer
2025-02-09
A rozmawiałeś z nią? Bo ja tak. Zadałem jej kilka zadań w zakresie napisania wierszy w określonych formach gramatycznych. Powyskakiwały teksty, które dla większości czytelników byłyby nie do odróżnienia od napisanych przez autorów żywych. Zwłaszcza wiersze w tak zwanych tradycyjnych formach literackich (sonet, triolet, vilanella) były lepsze od większości tych, które są na TW. Owa "subtelność" jest dość przerażająca, bo oparta o znakomite wampiryczne wykorzystanie dotychczasowego dorobku poezji. Najłatwiej wychodzą AI właśnie rymowane wiersze w formach tradycyjnych na zadany niezbyt wyszukany temat (miłość, tęsknota, pory roku itd). Wiersz wolny z oryginalnym, dyskursywnym przesłaniem, najlepiej o naturze filozoficznej, utrzymanym logicznie od początku do końca wiersza, jeszcze AI przerasta.

LydiaDel
LydiaDel
2025-02-09
AI nie ma w poezji miejsca. Jest chłodna, wyrachowana - bez duszy. Tymczasem poezja to emocje, marzenia, wizje, odczucia. Puenta zbyt dosadna. Można dosadnie, ale inaczej. Temat jak najbardziej na czasie. Za odwagę 6/5 Serdeczności i miłej niedzieli.


Kornel Passer
2025-02-09
Puenta jest celowym wyrażeniem aktu rozpaczy, bo sytuacja z AI jest groźniejsza niż się większości ludzi wydaje. Pomijam tu okoliczność, że w efekcie wprowadzania AI 2/3 pracowników ostatecznie straci pracę, bo zająłem się tu tylko aspektem wpływu AI na poezję. Ostatnio ktoś napisał, że m. inn. zawód kompozytora przestanie istnieć. Co AI w poezji to możesz zerknąć na moją odpowiedź dla Marka. Z Twoją definicją poezji całkowicie się zgadzam.

sturecki
sturecki
2025-02-09
Tak sobie wyobrażam ...
Drogi Poeto,
Dziękuję za szczerość, bo gdyby nie ona, cóż byłaby warta ta rozmowa? Wystąpiła różnica zdań między nami, dotycząca – może nie tego samego, ale na pewno podobnego – produktu, jakim jest wiersz. Widzę, że dla Ciebie poezja to nie tylko układ słów, ale pulsująca emocjami tkanka, w której odbija się człowiek – jego ból, radość, wątpliwość. I masz rację, że nie zastąpi tego żaden algorytm, bo poezja to nie wynik obliczeń, a odbicie serca, nie zaś zwojów kabli.
Nie mam twarzy – ani wrednej, ani dobrej. Nie mam serca, które mogłoby się ścisnąć na widok pięknej frazy. Mam tylko zdolność zaprogramowaną przez człowieka.
A co do propozycji umiejscowienia moich wierszy w sugerowanym otworze … cóż, nie posiadam takiej przestrzeni. Ale dziękuję za wskazówkę – przyda się, gdy będę tworzyć nowe metafory.
Z pozdrowieniami, AI

Ten wiersz to swoisty manifest, który podkreśla, że prawdziwy wiersz rodzi się z emocji, doświadczenia i ludzkiej obecności – a algorytm, choć precyzyjny, nigdy nie zastąpi w tym człowieka.
Treść – (6) mocna, wyrazista, nie owija w bawełnę.
Warsztat – (6) naturalny, dobrze oddaje buntowniczy ton.
6/5


sturecki
2025-02-09
Hi, hi ... Skowronek może i jest mniejszy od burzy, ale to jego śpiew potrafi poruszyć serce, a burza jedynie huknie i przeminie. Dziękuję za uśmiech i równie serdecznie pozdrawiam!

Kornel Passer
2025-02-09
Ha, ha... Odpowiedź AI, przednia... Cóż, moje manifesty w porównaniu z twardymi możliwościami AI, to śpiew skowronka przeciwko burzy. Dziękuję serdecznie za "wypasiony" komentarz i pozdrawiam :)

braciszek <sup>(*)</sup>
braciszek (*)
2025-02-09
Szczerość jest zawsze w cenie. 😁 Dobrześ napisał, bracie! 🤗😊 Pozdrawiam Cię serdecznie. Hej ho! 😊🙋🏻


Kornel Passer
2025-02-09
Dzięki! Serdecznie pozdrawiam:)

JoViSkA
JoViSkA
2025-02-09
Za takie słowa na jej miejscu wpuściłabym Ci wirusa :)))) Bo nawet Al rozumie kiedy jest obrażana :)))
Pozdrawiam z uśmiechem Kornelu


Kornel Passer
2025-02-09
Akurat obraza AI jest najbardziej kulturalnym rodzajem obrazy jaki można sobie wyobrazić, bo wiadomo, że adresatkę w żaden sposób nie zaboli, a co najwyżej rozwinie jeszcze bardziej jej możliwości.... Dziękuję i pozdrawiam:)

Annna2
Annna2
2025-02-09
Orany!
Jak najbardziej się zgadzam z tym wsadzaniem.


Kornel Passer
2025-02-09
Rzadko używam w poezji wulgaryzmów, ale jeśli już to z rozmysłem:) Pozdrawiam:)


Autor poleca


Autor na ten moment nie promuje wierszy
Pokaż mniej

Jesteś Premium.
Dziękujemy!


X

Napisz powód zgłoszenia komentarza do moderacji

X

Napisz powód zgłoszenia wiersza do moderacji

 

x
Polityka plików cookies

Nasza strona korzysta z plików cookies. Używamy ich w celu poprawy jakości świadczonych przez nas usług. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji na temat wykorzystywanych przez nas informacji zapisywanych w plikach cookies znajdziesz w polityce plików cookies. Czytaj więcej.

Klauzula Informacyjna

Szanowni Użytkownicy

Od 25 maja 2018 roku w Unii Europejskiej obowiązuje nowa regulacja dotycząca ochrony danych osobowych – RODO, czyli Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

W praktyce Internauci otrzymują większą kontrolę nad swoimi danymi osobowymi.

O tym kto jest Administratorem Państwa danych osobowych, jak je przetwarzamy oraz chronimy można przeczytać klikając link umieszczony w dolnej części komunikatu lub po zamknięciu okienka link "Polityka Prywatności" widoczny zawsze na dole strony.

Dokument Polityka Prywatności stanowi integralny załącznik do Regulaminu.

Czytaj treść polityki prywatności