X

Logowanie



Zapomiałaś/eś hasła? Przejdź do procedury resetującej.

Erekcjato: "Miłość z cennikiem"

Wiersz Miesiąca 0
wolny
2025-08-07 08:17

Była całkiem naga
i absolutnie pewna,

że to wystarczy,

by cały wszechświat

zatrzymać w zachwycie.

Zrzuciła z siebie
aksamitne futerko z norek –

jako argument nie do odparcia,
że świat nie potrzebuje słów,
gdyż ciało mówi za siebie.

Jej zdaniem nagość nie kłamie,
nie ma nic do ukrycia.
W końcu, co może być
bardziej przekonujące,

niż obnażona prawda? 


Spojrzała na mnie

jakby chciała powiedzieć:

„Nie filozofuj, 

to nie jest odpowiedni moment.“


Więc zamilkłem,

jak każdy mężczyzna,

gdy nagle traci rację,

przed argumentami nie do obalenia –
zmysłowymi kształtami.

I tylko jedna myśl
nie dawała mi spokoju:

czy to było prawdziwe uczucie,

czy kampania marketingowa?

Zanim się obejrzałem,
wyjęła z kieszeni cennik

i rzuciła przez ramię:

„Nagość premium.
Dwadzieścia cztery raty,
bez odsetek,

bez gwarancji satysfakcji
i bez złudzeń“.

Odeszła bez słowa,
zostawiając mnie
w namiętnym uniesieniu.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Reklama
autor

Ocena wiersza

Wiersz został oceniony
10 razy
Treść

6
6
5
4
4
0
3
0
2
0
1
0
0
0
Warsztat

6
1
5
9
4
0
3
0
2
0
1
0
0
0

Zaloguj się, aby móc dodać ocenę wiersza.





Komentarze

Kolor wiersza: zielony


Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.


JoViSkA
JoViSkA
ponad dwanaście godzin temu
Reklama jest dźwignią handlu, wszystkie chwyty są dozwolone by omamić potencjalnych klientów...naiwnych nie sieją, sami się rodzą...:)
Pozdrawiam serdecznie :)


JoViSkA
pół godziny temu
Lidko, ale sierpniowy jeszcze trwa do końca sierpnia, później będzie wrześniowy i tak co miesiąc! :))))) Masz jeszcze czas na nowe...:)))

LydiaDel
pół godziny temu
Tak, przegapiłam, po prostu się nie wyrobiłam w czasie.
Serdecznie pozdrawiam JoViSkO

JoViSkA
ponad dwanaście godzin temu
Zapomniałam dodać, że to dobre ere...szkoda, że nie skusiłaś się na sierpniowy konkurs :)))

Elżbieta
Elżbieta
ponad dwanaście godzin temu
Świetne! Dzisiejszym " zabiłaś mi ćwieka", doskonale napisany utwór, tak reklam nie jednego pozbawiła dorobku życia!
5/6
Serdecznie pozdrawiam, Lidio, dobrego wieczoru:))⭐


LydiaDel
pół godziny temu
Dziękuję Elu i serdecznie pozdrawiam

Gminny Poeta
Gminny Poeta
dzień temu
Myślę że to dobry tekst. Może odrobinę przerysowany ale dobry. Co tu dodać. Jeśli aż tak na Ciebie działa reklama to radzę wyrzuć na śmietnik telewizor. Pozdrawiam z uśmiechem:))))


LydiaDel
dzień temu
To jest więcej satyryczne spojrzenie. Przy automobil reklamach prezentują się też młode damy, lekko ubrane, prosto z salonu piękności, jak te samochody. Na takie triki jestem za stara...hi, hi Serdecznie pozdrawiam.

andrew
andrew
dzień temu
Wyszedłem na zewnątrz,
stała przy moim samochodzie.
Z tą reklamą to był jakiś trick.
Chyba będzie mnie stać na te raty.

Pozdrawiam serdecznie
Miłego dnia


LydiaDel
dzień temu
Serdeczności

LydiaDel
dzień temu
Bądź ostrożny, bo zazwyczaj co innego obiecują i czytaj dokładnie, co małym druczkiem napisane. Serdecznosci

Kornel Passer
Kornel Passer
dzień temu
Mimo że nie jestem wielbicielem tej formy, to jednak temat reklamy jest chyba ogólnie niedoceniany w zakresie jej niszczącego działania na człowieka. I nie tyle chodzi mi o niezdrową rywalizacje firm, ile o budowania obrazu świata, w którym podstawowym sensem istnienia staje się nabywanie dóbr wszelakich. Dobrze pokazałaś siłę oddziaływania reklamy. Pozdrawiam:)


LydiaDel
dzień temu
Myślę, ze dobre produkty nie potrzebują reklamy. Niektórzy dadzą się zbałamucić. Serdeczności

Moona@
Moona@
dzień temu
Dobre :)
Ja się na reklamy uodporniłam totalnie.
Pozdrawiam :)


LydiaDel
dzień temu
Mnie też od dawna nie wzruszają. Serdecznie pozdrawiam Mooniu.

legenda
legenda
dzień temu
za miłość czasami drogo się płaci łzami pieniędzmi swoim czasem:)pozdrawiam serdecznie:)6/5


LydiaDel
dzień temu
Jeszce drożej, kto reklamom wierzy. Serdecznie pozdrawiam.

Marek Żak
Marek Żak
dzień temu
Bardzo przewrotne, przyznam, a reklama to często bardziej na emocję, niż rozsądek. Pozdrawiam serdecznie


LydiaDel
dzień temu
Tak naprawdę, to są denerwujące, więcej nic. Serdeczności

samisen
samisen
dzień temu
Skuteczna reklama to taka, która uderza w czuły punkt i zatrzymuje wzrok na dłużej a najlepszym narzędziem do tego zawsze będzie nagość, zwłaszcza kiedy uśmiecha się do nas tuż po transakcji gdzie budzimy się zazwyczaj z ręką w nocniku i gołym kontem w banku… :)
Podoba mi się takie realne, życiowe spojrzenie.
Pozdrawiam serdecznie :)


LydiaDel
dzień temu
Dlatego przy reklamach samochodowych młode, lekko ubrane dziewczyny. Nie wiem tylko, czy to naprawde skutkuje? Serdecznie pozdrawiam.

Krystek
Krystek
dzień temu
Zanosiło się na zmysłową miłość,
a tu naga prawda na zakończenie.
Ślę moc serdeczności z uśmiechem:)


LydiaDel
dzień temu
Tak się wprowadza ludzi w błąd, złudzeniem i podstępem. Serdecznie pozdrawiam Krysiu.

sturecki
sturecki
dzień temu
Bywa, że zamiast miłości człowiek dostaje folder z promocjami i złudzeniami gratis.
A zanim się połapie, że to nie romans, tylko transakcja – już po wszystkim i jeszcze zostaje z rachunkiem, co z tego, że czasem rozłożonym na raty.
6/5


LydiaDel
dzień temu
Jeśli miłość nie jest tą prawdziwa, od pierwszego spojrzenia, to wymaga widocznie reklamy. Pokazuje się ze swojej najlepszej strony, no i jeszcze proponuje raty – bardzo przystępna. Serdecznie pozdrawiam.


Autor poleca


Autor na ten moment nie promuje wierszy
Pokaż mniej



X

Napisz powód zgłoszenia komentarza do moderacji

X

Napisz powód zgłoszenia wiersza do moderacji

 

x
Polityka plików cookies

Nasza strona korzysta z plików cookies. Używamy ich w celu poprawy jakości świadczonych przez nas usług. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji na temat wykorzystywanych przez nas informacji zapisywanych w plikach cookies znajdziesz w polityce plików cookies. Czytaj więcej.

Klauzula Informacyjna

Szanowni Użytkownicy

Od 25 maja 2018 roku w Unii Europejskiej obowiązuje nowa regulacja dotycząca ochrony danych osobowych – RODO, czyli Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

W praktyce Internauci otrzymują większą kontrolę nad swoimi danymi osobowymi.

O tym kto jest Administratorem Państwa danych osobowych, jak je przetwarzamy oraz chronimy można przeczytać klikając link umieszczony w dolnej części komunikatu lub po zamknięciu okienka link "Polityka Prywatności" widoczny zawsze na dole strony.

Dokument Polityka Prywatności stanowi integralny załącznik do Regulaminu.

Czytaj treść polityki prywatności