Obiektywizm mediów
Prawdomówność reklam
Szczerość polityków
Trzy przykłady niemożliwego
Nie wymagaj od nich za dużo
To tylko narzędzia propagandy
Rozmaitych agend
Ich cel jest prosty
Nasze portfele
Do tego się to sprowadza
I niczego więcej
Marketing czy to polityczny, czy, handlowy, czy każdy inny polega na manipulacji ludźmi... wykorzystuje się najrozmaitsze techniki perswazji. Zapewne znasz zasady Roberta Cialdiniego, wywierania wpływu na ludzi. Warto je rozumieć!
Twój wiersz jest dobrym przyczynkiem do refleksji! Dobrze, że go zamieściłeś!
Serdeczności jak zawsze...:)🌟😊
Nasza strona korzysta z plików cookies. Używamy ich w celu poprawy jakości świadczonych przez nas usług. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji na temat wykorzystywanych przez nas informacji zapisywanych w plikach cookies znajdziesz w polityce plików cookies. Czytaj więcej.
Klauzula Informacyjna
Szanowni Użytkownicy
Od 25 maja 2018 roku w Unii Europejskiej obowiązuje nowa regulacja dotycząca ochrony danych osobowych – RODO, czyli Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
W praktyce Internauci otrzymują większą kontrolę nad swoimi danymi osobowymi.
O tym kto jest Administratorem Państwa danych osobowych, jak je przetwarzamy oraz chronimy można przeczytać klikając link umieszczony w dolnej części komunikatu lub po zamknięciu okienka link "Polityka Prywatności" widoczny zawsze na dole strony.
Dokument Polityka Prywatności stanowi integralny załącznik do Regulaminu.